1. Retourneren van ongeopende producten

Heeft u het product nog niet geopend? Dan kunt u de overeenkomst gedurende 14 dagen na ontvangst kosteloos ontbinden. Hieronder staat beschreven hoe u het product kunt retourneren.

Termijn
Indien het product ongeopend is, kunt u de overeenkomst ontbinden door binnen 14 dagen na ontvangst van het product het modelformulier (http://rma.forskolinnaturals.nl/) voor ontbinding in te vullen en aan ons toe te sturen. Vervolgens dient u de ongeopende producen binnen 14 dagen na ontvangst en goed verpakt aan ons retour te zenden. De kosten voor het retour zenden van de producten komen voor uw eigen rekening.

2. Retourneren van geopende producten

Heeft u het product al geopend, dan heeft u in principe (volgens de wet) niet langer het recht om het product aan ons terug te sturen. De reden hiervoor is dat het gaat om een hygiƫne-product, waarop de wettelijke zichttermijn niet van toepassing is. Wij bieden onze klanten echter de mogelijkheid om onze producten 10 dagen lang kosteloos uit te proberen, waarbij uw periode ingaat op de dag van ontvangst. Een stukje extra service dus.

Termijn
Wilt u een geopend product aan ons retour zenden? Neemt u dan binnen 10 dagen na ontvangst van uw bestelling contact op met onze helpdesk of maak gebruik van ons modelformulier (http://rma.forskolinnaturals.nl/). Let op: deze termijn wijkt af van de wettelijke zichttermijn. Vervolgens dient u ervoor te zorgen dat de producen binnen 14 dagen na ontvangst en goed verpakt bij ons terug zijn. De kosten voor het retour zenden van de producten komen voor uw eigen rekening.

3. Algemene bepalingen voor retourzendingen

De onderstaande bepalingen gelden zowel voor het retour zenden van ongeopende als geopende producten.

Retourprocedure
Voor een snelle en goede verwerking van uw retourzending is het volgende van belang::

  • Gebruik het online modelformulier voor ontbinding: http://rma.forskolinnaturals.nl/
  • Vermeld altijd uw bestelnummer, de reden van retour (niet verplicht) en om welke producten het gaat
  • Verpak uw retourzending goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt
  • Volg de instructies in de e-mail die u ontvangt over het retoursturen van het pakket
  • Let op! Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed

Beoordeling retourzending
Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, ontvangt u van ons per e-mail bericht hierover. Vervolgens zullen wij de retourzending beoordelen. Het teruggezonden product moet in ieder geval aan de volgende voorwaarden voldoen, voordat we een terugbetaling doen:

  • Het artikel moet compleet zijn
  • Het artikel mag niet beschadigd of kapot zijn
  • Het product is voorzien van de fabrieksverpakking
  • Geopende producten dienen binnen 10 dagen retour te worden gezonden en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst door ons te zijn ontvangen
  • Ongeopende producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst retour te worden gezonden

Terugbetaling
Wanneer u een product volgens de hierboven aangegeven retourprocedure retour heeft gezonden, zullen we uiterlijk binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag van het product, inclusief de verzendkosten die u heeft betaald voor de ontvangst van de zaken, terug betalen. Terugbetaling geschiedt op dezelfde wijze en aan dezelfde bank- of girorekening als waarvandaan uw betaling afkomstig is.

Postbedrijf
U bent volledig vrij in het postbedrijf dat u inschakelt om de producten aan ons te retourneren. Van belang is echter wel dat u de producten aan het volgende adres retourneert (en dus niet aan een af- of ophaalpunt):

Forskolin Naturals
Stavangerweg 16a
9723 JC Groningen
Nederland

Retourkosten
De tarieven voor het retour sturen van uw product worden vastgesteld door het postbedrijf dat u inschakelt. Wij hebben geen invloed op deze tarieven. Veelgebruikte postbedrijven zijn PostNL en TNT. Wanneer een product geruild of vervangen moet worden door een fout van ons, dan zijn de kosten van het retour zenden voor onze rekening. In onderstaande gevallen hoeft u geen retourkosten te betalen of betalen we deze aan u terug:

  • Het verkeerde product is geleverd
  • Het pakket is verkeerd geleverd
  • Het product is kapot bij aankomst
  • Het product is over datum (zonder vermelding op de product pagina en buiten wettelijke THT termijn)

Vragen
Heeft u een vraag over het retour zenden van een product? Neemt u dan via email contact op met onze helpdesk of bel ons informatienummer hieronder:

E-mail: info@forskolinnaturals.nl
Telefoon: 0900-3677565 (70 cent p/m plus gebruikelijke belkosten)
Adres: Stavangerweg 16a, 9723 JC Groningen, Nederland